התקנת שערים חשמליים

חשוב להקפיד על צוות מקצועי שיעסוק בתחום התאמת והתקנת שערים חשמליים לבית או למשרד או לכל מטרה אחרת.

שערים חשמליים הפכו לנפוצים מאוד בשנים האחרונות, הם מעניקים אופציה אופטימלית למטרות שונות של בטיחות במקרים שונים, כך ניתן לראות את השערים החשמליים משמשים בקניונים, במקומות עבודה, במשרדים גדולים, בית חולים וגם בבתים פרטיים או משותפים. הטכניקה המיוחדת בה הם עובדים והאפשריות המתקדמות גורמים להם להיות מבוקשים ובתחומים רבים פתרון נוח ופשוט. שערים חשמליים מגיעים במספר וארציות, ובעיצובים שונים וחדשניים כאשר ההתאמה של העיצוב לשימוש היא חלק בלתי נפרד מהשיקולים מבין השערים איזה הוא השער הנבחר, מי הוא זה השער שישרת בצורה  הטובה ביותר את המטרה.

התקנת שערים חשמליים באופן המדויק עבורכם

לעיתים השינויים נמצאים באופן בו נפתח השער, אם מדובר בשער שנפתח הצידה המתקפל כמו אקורדיון ובכך מאפשר את הכניסה דרכו או לחילופין ניתן להתאים שער שאופן הפתיחה שלו הוא עליון, כך שכאשר רוצים לפתוח את השער אופן הפתיחה זה גלילה כלפי מעלה.

לעיתים ניתן לראות כי השער נותר גלוי בכל מה שקשור לצד המתקפל שלו בעת הפתיחה או לעיתים ניתן למצוא שערים חשמליים שנעלמים בעת הפתיחה, חלקם הוא טמון והחלק האחר נגלל כלפי מעלה. שערים חשמליים אף יכולים להופיע כתריס כך ניתן להפיק את המקסימום, הן מבחינת המקום והן מבחינה אסתטית, השער אינו נראה, הוא משרת רק בעת הצורך. כל זאת בשל הטכנולוגיה המתקדמת. אותו דבר ניתן להגיד לגביי התקנה של גדרות אלומיניום, שילוב של שער וגדר בעיצוב זהה אשר מותאם למבנה, יעניק לבית ערך מוסף הן מבחינת בטיחות והן מבחינה אסתטית.

מה חשוב וחיוני לדעת לפני התקנתם של שערים חשמליים

  • גודל – מידות השער זה הבסיס להתאמת השער, גם המטרה גודל הרכב או התכולה שתצטרך לעבור דרך השער יגרום להתאמת שערים חשמליים כאלו ואחרים להתאים באופן הטוב ביותר למטרה הספציפית.
     
  • מטרה – הייעוד לשמו מותקן השער חייב להיות תוצאה של החלטה מוקדמת, כאשר מובן מאליו כי שער חשמלי לבית עסק אינו דומה כלל ועיקר לשער חשמלי למטרה של בית פרטי, בשימושים השונים ניתן להפיק את הטוב ביותר למטרה הספציפית.
     
  • בטיחות – שער כניסה לבית מיועד להגנה ולכן חשוב להקפיד כי החברה המספקת את השער משתמש במיטב חומרי הגלם על מנת להפיק את הטוב ביותר והמובן מאליו שזה שער בטוח המבטיח ביטחון בכל מה שנוגע לשערים.
     
  • עיצוב – חבורת גדולות ומובילות פועלות בסיוע מעצבים שמתאימים את העיצוב למטרה, כך ניתן ליהנות משערים חשמליים מעוצבים שמשווים לבית את המראה הטוב והמושלם ביותר.
     
  • שחיקה – שער הנרכש מחברה גודלה עשוי מחומרים טובים ושמורים אילו שלא מחלידים במהירות ומחזיקים מעמד טווח ארוך בכל מצבי מזג האוויר, במיוחד במוקמות בהם מזג האוויר לא צפוי ועשוי להעמיד את השער במטווח גשמים עזים או אפילו שלגים וכן במצבי קיצון כגון במצבי חום גדול כמו ימי שרב וחום עז במיוחד בשעות הצהריים.

רק אחרי שכל התנאים מוכנים ומוזמנים, אחרי שיודעים בדיוק איזה מבין השערים עונה על הקריטריונים רק אז כדאי לגשת להתקנת שערים חשמליים. אחרי שיודעים בדיוק אילו אופציות מוכנות ומתאימות עבורכם ניתן לגשת להזמנת השער.

אנו בשערי השרון נערוך מדידות שונות ונתבונן היטב על כל המכלול על מנת להתאים את השער למטרה הייעודית ובכך להפיק את המקסימום עבורכם.

דילוג לתוכן